sobota, 6 listopada 2021

Rowerem z Janówka

Rowerem po Mazowszu

Ostatnimi czasy spodobały mi się wycieczki rowerowe więc czas na kolejną. Niedziela rano melduję się na stacji PKP Warszawa Żerań aby pociągiem dotrzeć do Janówka.

Trasa którą przebyłem prowadziła początkowo wałem przy Narwi którym dotarłem do zapory wodnej w miejscowości Dębe, następnie dość przyjemnym szlakiem rowerowym dojechałem do plaży w Wieliszewie. Tam zrobiłem krótką przerwę na drugie śniadanie i mały odpoczynek. Dalsza trasa prowadziła najpierw przez wieś Wieliszew a następnie lasami Wieliszewskimi i lasami Nieporęckimi docieram pod Urząd Miejski w Nieporęcie. Teraz już prosto nad Kanał Żerański i elegancką trasą rowerową dojeżdżam do domu. W sumie przejechałem ponad 46 km w czasie poniżej 4 godzin, co uważam za niezły rezultat. Ale ważniejsza od liczb była przyjemność jazdy wśród pięknej przyrody i prawie w zupełnej ciszy co pozwoliło na zresetowanie się po tygodniu pracy. Tą trasę w trochę krótszej wersji planowałem przebyć pieszo, ale jak to bywa brakowało czasu na realizacje tego pomysłu.

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu

Rowerem po Mazowszu




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz