poniedziałek, 13 września 2021

Rowerem po Warszawie

Warszawa

Dziś trochę z innej strony a mianowicie organizacji na blogu. Ostatnio mi jej trochę brak a w szczególności brak mi czasu.
Zalew codziennych obowiązków a do tego początek edukacji szkolnej Wojtka spowodował dość duże zaległości w prowadzeniu blogu. Zaczynając tego bloga w zamyśle miałem zamiar zrobienie takiego "fotobloga" na którym miałem publikować tylko zdjęcia jako wspomnienie naszych wycieczek. I tak po ostatnich rozważaniach czy zakończyć prowadzenie bloga postanowiłem powrócić do początku. Myślę że kiedy "wyjdę na prostą" zmienię koncepcję prowadzenia powyższej strony. I tak dziś fotorelacja z wycieczki rowerowej po Warszawie.


Warszawa

Warszawa

Warszawa

Warszawa

Warszawa

Warszawa

Warszawa

Warszawa

Warszawa

Warszawa

Warszawa

Warszawa

Warszawa

Warszawa



 

2 komentarze:

  1. Miło w tę lutową pluchę popatrzeć na zdjęcia z lata! A gdzie ta kapela stoi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapela stoi na warszawskiej Pradze Północ obok dawnego pedetu, róg ul.Floriańskiej i Ks.Kłopotowskiego.

      Usuń